Zdá se, že používáte zastaralý a nepodporovaný prohlížeč Internet Explorer. Některé části webu proto nebudou fungovat stejně jako v moderních prohlížečích Firefox, Chrome, MS Edge.

Obchodní podmínky


I. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího - Sysmex CZ s.r.o. a jeho zákazníků - kupujících.

II. OBJEDNÁVKY

  1. Objednávky může kupující posílat 24 hodin denně. Tyto objednávky zaslané kupujícím do systému do 15.30 hodin pracovního dne, budou zaregistrovány, zpracovány a o jejich vyřízení bude kupující obratem informován e-mailem. Standardní objednávky zadané po tomto termínu, budou vyřízeny následující pracovní den.
  2. Ke každému zboží je přikládána faktura a dodací list, který slouží zároveň jako list záruční.
  3. Všechny ceny v e-shopu jsou uvedeny včetně DPH. Vyhrazujeme si právo na změny cen výrobků nacházejících se v nabídce. Pokud není uvedeno jinak, jedná se o ceny za 1ks.
  4. Ke každé objednávce bude připočtena cena za dopravu, při odběru nad 6.000,-Kč s DPH doprava zdarma.
  5. Kupující si je vědom, že koupí produktů od prodávajícího nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log nebo patentů, jsou pouze informativní.
  6. Kupující má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží. V tomto případě tak musí vrátit zboží nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu zpět v uvedené lhůtě ( určující je datum odeslání ).
  7. Vyhrazujeme si také právo na telefonické potvrzení objednávky, zvláště v případě volby pro ¨Odběrečné¨.
  8. Kupující může provést změnu v objednávce do obdržení našeho e-mailu o potvrzení objednávky zboží.
  9. V případě pochybnosti při objednávce zboží, prosíme kupujícího kontaktovat náš obchodní tým: e-mailem, nebo telefonicky.
  10. Kupující má možnost ověření statusu objednávky po přihlášení se na svém kontu Obchodu.
  11. Kupující nemůže zrušit objednávku, která již byla odeslána.
  12. Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím.

III. PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Při platbě v hotovosti kupující zaplatí za zboží v okamžiku jeho převzetí, a to přímo na pobočce prodávajícímu.
  2. Dobírkou kupující zaplatí za zboží v okamžiku jeho převzetí, a to pracovníkovi přepravní nebo kurýrní služby. Dobírkou lze hradit pouze zboží zasílané přepravní službou.
  3. Převodním příkazem, kdy obdrží kupující fakturu za zboží a zašle peníze na účet prodávajícího. Následně bude zboží kupujícímu expedováno.

IV. DODACÍ PODMÍNKY

  1. Po obdržení objednávky od kupujícího, zašle prodávající v nejkratší době informaci o přijetí objednávky e-mailem. V případě, že zboží je skladem, tak ho prodávající vyexpeduje-předá dopravci hned následující pracovní den. V případě, že objednané zboží není skladem, nebo ho nebude možné dopravci předat do pěti pracovních dnů od obdržení objednávky, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň ho bude informovat o předběžném termínu dodání.
  2. Při objednání zboží v hodnotě nad 6000,-Kč s DPH (už po slevě) získá kupující dopravné zdarma, v ostatních případech bude účtováno dopravné dle váhy zboží,
    0-35kg 138,-Kč s DPH,
    35-50Kg 168,-Kč s DPH
  3. Dodávka zboží bude vybrána kupujícím a může probíhat těmito způsoby: - přímo v prodejně, - zasláním na dobírku přepravní službou General Parcel Čechy.
  4. Pokud nebude zásilka doručena kupujícímu, i když byla řádně objednána a potvrzena je nutné v co nejkratší době kontaktovat prodávajícího.
    Doprava za zboží doručované na adresu ve Slovenské republice je účtována individuálně.

V. REKLAMACE A VRÁCENÍ

  1. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží. Dojde-li k výměně zboží, začne záruční doba znovu běžet ode dne převzetí nového zboží. Pokud není uvedeno jinak, záruční doba na zboží je 24 měsíců.
  2. Pokud kupující po obdržení zboží objeví vadu na výrobku, je nutné kontaktovat prodávajícího ohledně postupu reklamačního řízení. Je třeba uvést zjištěné vady a následně doručit osobně či poštou reklamované zboží na adresu prodávajícího a to nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky.
  3. K reklamaci je nutné předložit doklady o prodeji zboží - fakturu a dodací list, (které slouží zároveň jako list záruční) a popsat zjištěné vady pomocí reklamačního protokolu. Náklady za doručení reklamovaného zboží jsou hrazeny kupujícím.
  4. Prodávající si vyhrazuje právo vadné a případně neopravitelné zboží nahradit zbožím jiným se stejnými parametry. Všechny reklamace budou vyřízeny v zákonné lhůtě 30 dnů od data přijetí.
  5. Pokud nebude zásilka doručena kupujícímu, i když byla řádně objednána a potvrzena, je nutné v co nejkratší době kontaktovat prodávajícího.
  6. Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě poškození zboží při přepravě, pokud nebylo přepravováno některou z uvedených dopravních společností: General Parcel, PPL , řešit s dopravcem při převzetí. Nárok zaniká také při neodborné instalaci výrobku, zacházením či obsluhou nebo použitím, které je v rozporu z uživatelskou příručkou či návodem, poškozením nebo živly, nadměrným zatěžováním zboží nebo používáním, které je v rozporu s návodem v uživatelské příručce.
  7. Kupující má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. V tomto případě tak musí vrátit zboží nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu zpět v uvedené lhůtě ( určující je datum odeslání ).

VI. REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY

Při převzetí zásilky zkontrolujte, zda je obal neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky poškození. Pokud kupující zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), může zásilku odmítnout. V případě převzetí takové zásilky, osádka vozidla je povinna uvést do přepravního listu, že zásilka byla převzata s poškozeným obalem. Pokud příjemce zásilky zjistí skrytou vadu, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu zasílateli (telefonicky nebo emailem) a hlavně dopravci, a to nejpozději do tří kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si sepsání Zápisu o škodě.

VII. OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Veškeré osobní údaje, jsou považovány za přísně důvěrné a nebudou zveřejněny ani předány dalším osobám či společnostem. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vámi poskytována data slouží pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím a budou dle zákona zabezpečena.

VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den odeslání objednávky. Při trvalém smluvním vztahu má kupující právo odstoupit od smlouvy, dojde-li po podpisu smlouvy k podstatné změně podmínek. Odstoupení je účinné okamžikem jeho doručení prodávajícímu, nevztahuje se však na zásilku již předanou dopravci.

Odesláním elektronické objednávky kupující bez výhrad akceptuje veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky, jakož i v den odeslání objednávky platnou výši ceny objednaného

 

© 2012–2024 Všechna práva vyhrazena společností Sysmex CZ s.r.o.    |    Vytvořilo studio Dave Design